[silindi] bebeğiniz hala kendini anne karnında sanıyor tabi ki de öyle uyumak ister sizin kokunuz ile biraz sabredin ilk 3 4 ay böyle olur güvenli bağlanma açısından da çok önemli ayırmayın kuzucuğu kucağınızdan emzik tavsiye edilen bir şey değil sonra bıraktırmaya çalışacaksınız o daha zor
Zaten şu an besle altını temizle uyut döngüsü var bir süre böyle