Kızlar bebeğim 9 günlük ama sürekli memede uyumak istiyor yatağına koyuyorum hemen uyanıyor ve ağlamaya başlıyor emziğe alıştırmaya çalışıyorum almıyor ilk olarak bibsin emziğini denedim reddetti daha sonrasında anne memesine yakın diye philips avent emzik aldım onuda reddediyor ne yapmalıyım var mı önerisi olan