Cennet70 Bsjdldkdkdld bizdedir vardı doğduğunda canım bir yaşında tekrar götürdüm kılo aldıkça kapanır dedi 1 tane kalmış 3 yaşında getir muhtemelen o zamana kapanır dedi zararsız olur genelde çocuklar büyüdükçe kapanıyormuş sen yine de kardiyoliye göster içini ferah tut
MinikPandam_ Bsjdldkdkdld çabuk nefes nefese kalma, çabuk yorulma veya morarma yoksa hafif bir ufurumdur. bizim de doğumdan 6. Aya kadar vardı sonra kapandı. çocuk kardiyolojiden randevu almanizi tavsiye ederim. inşallah bir şey yoktur geçmiş olsun
alin12_ Bsjdldkdkdld ilk kizim bebekken cocuk doktoru farketti.ufurum var dedi.ama cok buyuk değil.buyudukce duzelir diye düşünüyorum dedi 4-5 yasina geldiginde ufurum kaybolmustu.cocuk kardiyologuna da goturdum hic bir sorun cikmadi.buyudukce duzelme ihtimali cok yuksek korkmayin ❤️🥰
milletsanakanalizemiolacak Bsjdldkdkdld benimkide durmadı merak etme durup durmaması muayeneye engel olmuyor canım içini ferah tut sen
Bsjdldkdkdld milletsanakanalizemiolacak ben ve dedesi zor zapt ettik aşıdan daha fazla ağladı ve sanırım korktu bugün uykuda ara ara uyanıp ağlıyor keşke muayeneye izin vermeseydim başka zaman gitseydim travma kalır diye çok korkuyorum sizinde oldumu öyle
milletsanakanalizemiolacak Bsjdldkdkdld hayır canım bebeğin kaç aylık muayeneden olacağını sanmıyorum gazı vardır benim bebeğimde dün gece uykusundan çok ağlayarak uyandı gazını atınca rahatladı