Benim göğüs ucları kopma derecesine gelmişti çevresi falan hep yara olmuştu ne krem sürdüm se fayda etmemişti çareyi her emzirmeden önce ve sonra ılık suyla yıkadım az zeytinyağ sürdüm 15 güne hiç yaram falan kalmamışti. Kuru olmayacak nemli olursa daha çabuk iyileşiyor. Bol bol yıkayın ve nemli tutmak için zeytinyağ sürün inşallah faydasını görürsünüz sizde