Gamzelina Kızlar göğüs uclarım cok kotu yara oldu emzırırken cok zorlanıyorum basına gelenler ne kullandı krem aldım ıse yaramıyor
OmerimYigidim Gamzelina lansinoh krem var ama.hafif yara ve acımada etkili. Biraz daha yogun acılı gogus ucu icin kesinlikle madecassol veya spectemam kremini oneririm
Nesliii_34 Gamzelina Benim de çok olmuştu lansinohun hiç bir faydasını görmedim madecassol çok işime yaradı onunla düzeldi eğer açık yaran varsa silikon gögüs ucu da kullanabilirsin direk temas etmes daha çabuk iyileşiyor
Mom091 Gamzelina tahinin üzerinde biriken yağ birebir. Hiç krem kullanmadım. İki günde geçirmişti tamamen
EsraIlyas Gamzelina ben krem felan kullanmadım jelatin koymuştum mutfakta kullandığımızdan çok aşırı Bi yara olmadı ucunun yanmasıda 1hafta sonra felan geçmişti jelatin tavsiye ederim küçük Bi parça göğüs ucuna kesip koyabilirsin
Berivan62 Lansinoh krem aldım ondan memnunum şuan ilk ağrılarım yok geçiyo zamanla. Her emzirmeden snra sürüp açık bırakıyorum.
Gamzelina Berivan62 suanda bende oyle vazıyetteyim cok acı verıyor allahım güzel emzirmek istiyorum yavrumu
Gamzelina Nesliii_34 evet acık yaram var cok can yakıcı ozaman hemen dediğiniz kremide aldırırm cok sagolum hep acı ıcındeyım
Sanemsoz Mom091 bana sağlık ocağındaki hemşire de söyledi en etkilisi dedi ama emzirmeden önce mutlaka sil dedi
Sarisin Gamzelina kremler fayda etmeyince ben de doğal yöntemlere başvurmuştum. Tahin yağı ve ayva çekirdeği jeli iyi gelmişti. Özellikle tahin yağı çok fayda sağlamıştı ☺️
gokcekizinannesi Gamzelina aventin gogus kalkanlarını kullandım. zeytinyağını kaynatıp soğuduktan sonra memeye sürdüm. sonra kalkanı kapattım 2 güne iyileşti
gurufasulyam2 Gamzelina bu konu ile ilgili postta acmistim canim. Ezcaneden terramycn ( teramisin ) krem al sur poset koy yumusasin emzirmeden guzelcee yıka. Ve emzir . 2 gunde geciriyor emin ol ben acidan oturup aglardim 2 gune gecti 🥰
Almilam Gamzelina fito krem doğumdan hemen sonra yara oldu benimde. Doğum doktorumuzun önerisi ile aldım kullandım. Allahını izniyle iki günde iyileşti. 🤗