Kalbimsinoglum 40 dakikadan çok daha uzun kaldığı zamanları bilirim ama geçici bir durumlar zaten. Kucakta olmak, anne kokusu, kalp ritmi duymak da istiyor yalnızca emmek değil. Çok zor oluyor haklısınız ama bebeğin istediği şekilde yapmaya devam etmenizi öneririm. Tabi burda en önemli nokta yardım eden biri olması size yemek vs. konularında. Zaten 3 ayı geçince azalacak bu emme istekleri biraz sabır 🙏🏼