Sahreyldrm Kalbimsinoglum kuzum sen inatla ver benim kızım iki aylık Allah'ım veriyorum almıyor ağzını açmıyor verince kusacak gibi oluyor hiçbir şekilde kabul etmiyordu ben pes etmeden verdim ben verdim o almadı ben verdim o attı diliyle itti şimdi emziği veriyorum arkasına vuruyorum emziğin alana kadar sonra alıyor 2-3 dk sonra atıyor ben hâlâ pes etmeden veriyorum alacak mecbur yani hep memede hep memede ne bir iş yapabiliyorum ne halim kaliyor hep aç gibi oluyorum yoksa sen de pes etmeden ver
Kalbimsinoglum Sahreyldrm masallah bnmki almiyor bile agzni kitliyor insallah tutar zaten depresyondaym hep aglmkli bebegimin surekli aglmasi bni daha da kotu yapiyor😔
gurufasulyam2 Kalbimsinoglum ben kucuk bala batirdim verdim hemen tuttu. Benim kaynanmda agzina alip bebege veriyor anlamiyorlar ki sinir oluyrm 🤦♀️
Kalbimsinoglum gurufasulyam2 bala batrna canm en az bir yasina kadar sindrm sistmi Bali sindrmk icin uygn degil
gurufasulyam2 Sinif177 biliyorum zaten 1 kasik bal ver demedim ki kucucuk dokundurt dedim . 2 cocuguma da oyle verdim hic bisede olmadi sukur cok takilma 😄
Zeyy_np Benimde oğlum 1 ay 20 günlük hep emiyor. Tok olsa bile bu sabah tok olduğu halde istedi verdim emdi ağzı süt dolunca geri çekilip sütü döküp tekrar içiyor. 😂😂😂 Emzik bir türlü tutmuyor. Ve ne gecem kaldı ne gündüzüm akşama kadar oturup emziriyorum
Kalbimsinoglum Zeyy_np Ben artk ac mi kaliyor diye gosterdm gelisimi normal dediler ne yapcgmi sasrdm hep araniyor
Kubra09 Kalbimsinoglum sakın öyle bir şey yapma lohusanın yaka iğnesi bebektir derler günde 20 saat bile emzirebilirsin bebek isterse. Emzik verirsen sonrasın çok pişman olursun ve bebeğin meme reddi Yaşar inan sonra çok daha pişman olursun. Dayan az geçicek bu günler öyle düşün 🙏
Kalbimsinoglum Kubra09 kaynanam gidip mama almis wermedim gogsumun acsna ragmen emzrcm dedm ac bu cocuk diyor wicdan yaptm ya ac kaliyorsa diye saglik ocgna gostrdm gelisimi normal dediler surekli agliyor emmek icin emzikte tutmuyor gun icinde neyse de gece cok zorlaniyorm saat tuttum en az 40 dk agznda tutuyor ne yapacagim bilmiyorum
Sahreyldrm Kalbimsinoglum bizimki hâlâ aynı kuzum gazlı ve kolik hiç sismuyor hep kucakta kanguruda yemek yapıyorum çamaşır seriyorum ayrilmiyoruz hiç çok zor artık bazen dayanamıyor gibi oluyorum ama napalim canları sağolsun geçecek bu günler de
Kubra09 Kalbimsinoglum valla ben 2. Ayından beri bebeğiniz emzirmede zorlanan bir anneyim şuan 5 ay 27 günlük olduk haala red devam ediyor ama bende vazgeçmedim ve bebeğim sizin dediğiniz gibi emmesi için her şeyi verirdim ne uyku ne iş umrumda değil sadece bebeğim emse keşke
Gulfem07 Kubra09 katılıyorum tek derdim emmesi olsa keşke.Bizde 11 günlük olduk ilk defa bugün sabah emdi bide öğlen uyandığı zamanlar veriyorum zorlaniyorum benim oğlan çok inat hücuma gidersem tamam yoksa asla.Mamayi degdiriyorum ağzına braz verip meme veriyorum yoksa almıyor.
Kubra09 Kalbimsinoglum hayır hiçbir şey vermedim ama nasip işte ellerime krem bile sürmem deodorant bile kullanmadım karbonat düşün yani ellerim çatlak çatlak ama ona rağmen yaşıyoruz. Hatta sol mememide zor alıyor ondan da 1 aydın sıkıntı yaşıyoruz
Sahreyldrm Kalbimsinoglum aynen canım zor ama bı gülüşüyle herşey bitiyor canı sağ olsun napalim bazı bebekler de huysuz oluyorlar böyle 😊