yagmurkokusu_ Bugün son günüm olsaydı eğer.. Önemli günler de neler hizsettiğimi yazdığım o defterime kızım ve oğlum için son hislerimi yazardım.
Kendimi son kez videoya çekip, hayatları boyunca yanlarında olamadığım için özür dilerdim.
Bebekliklerini anlatırdım. Onlarla ilgii hayallerimi. Neler yapabildiklerimizi, neyi yapamadıklarımızı.. Onlara doyamadığımı söylerdim. Ve bin ömrüm olsa hepsini onların uğruna yine gözüm kapalı feda edeceğimi söylerdim.