yagmurkokusu_ kimseye bir şey demezdim galiba ya . evladımı bol bol öper koklardım 🥹 ailemin yanına giderdim eşim ve çocuğumla . annem zaten kaç evlat acısı yaşadı beni güzel hatırlasın üzülmesin diye bolca öper koklardım . ay çok duygulandım Rabbim hiçbir evladı anasından ayırmasın 🥹