Zaditen, zyrtec, dekort, deloday, allerset.. bunlardan birini kullansan tek seferlik dahi olsa kaşıntı ve reaksiyon konusunda rahatlarsın diye düşünüyorum.. ben olsam bi ölçek içerdim şimdiye.. tabii doktora da danışılmalı.. geçmiş olsun
Bence cilt iyileşmeden güneş kremi, deterjan vb ürün değmese bölgeye iyi olur..