İyi geceler kızlar. Gerçi böyle bir günün gecesi iyi olur mu orası meçhul.
Hayatımda ilk defa güneş alerjisi yaşıyorum. Bu görseldeki epey sönmüş hali. İki gündür evden çıkmadığım için güneş görmeyince hafifledi. Dışarı çıktığım an kabar kabar oluyor aşırı yanıyor ve kaşınıyor. Cuma günü yanmasından dolayı ağlayacak raddeye geldim. Bu şekilde güneş alerjisi yaşayan var mı acaba? Gerçekten çıldırmak üzereyim artık. Krem falanda kullandım bana mısın demiyor. Güneş kremi falanda sürüyorum
