psikolojikdanismanannee
Doğumdan sonra emzirirken verirsin dediler bebeğim 1 yaşına girene kadar hiç fırsatım olmadı sonrasında beslenme danışmanlığı aldım yasaksız diyetle hem çok güzel beslendim hem de çok güzel kilo verdim tabi bu süreçte düzenli spor da var. Emzirirken diyette daha kolay kilo veriliyor. Kesinlikle emzirme sonrasına bırakmamanızı tavsiye ederim hem daha kolay hem de psikolojiniz düzeliyor 😄