psikolojikdanismanannee sağlıksız kilo verdim 13 kg yaklaşık. Doğumdan çıktığım gibi korkunç sinir krizleri yaşatıldı 3 buçuk ay oldu doğum yapalı da bir gün özür dileyerek söylüyorum popomun üstüne oturup dinlenemedim şöyle bi saat bile 🥰 sinir, üzüntü, obsesiflik ve bol tempo😬 siz böyle yapmayın emziriyorsanız bir beslenme danışmanlığı alın, yürüyüş yapmak çok önemli bence etkisi çok. Özellikle terleten bir tayt pantolon vs giyilirse 🥰 ama her şeyden önce bir doktor kontrolüne girin beslenme danışmanlığında ona göre liste yapılıyor sanırım