Ksd 2500 kg doğdu cnm bana normal dedi kilosunu boyunu banada herkes zayıf diyor ama takmıyorum önemli olan sağlıklı olması ve doktorun ne dediği. Mantıklı bende keçi sütü alıp yoğurt mayalamak istiyorum ,ama bebek bisküvisini kendin yaparsan daha güzel olur sankim 😌