Benim bebeğim 4 ay 4 günlük ben günde bir öğün çorba veriyorum iki gündür de pirinç unu aldım hello babynin 4 aylıktan itibaren olandan. ssadece bir öğün veriyorum bide elma armut püresi veriyorum. Brokoli çorbası verdim gayet güzel yedi kakamızda da bi sorun yok çok şükür zorlamıyorum zaten yoğunluk mamayla gidiyoruz meme emiyordu şimdi emmek istemiyor zorla veriyorum Hem artık yavaş yavaş çiğnemeyi de Öğrenir oldu ilk başlarda biberon maması gibi kasİktan biberon gibi çekmeye çalışırdı. Kilo olarakta 7 kilo. Çocuk biz yemek yerken masaya saldırıyor ağlıyor ağzını sapirdatiyor.