Gulfem07 güvenli bağlanmayı tekrarlama durumu var emmeyen bebekler için. ben slikonu bırakırken denemiştim işe de yaramıştı. Banyoya girip (önce eşim banyo yapıp banyoyu ısıttı sonra da ben banyo yaptım ki daha da ısınsın banyo bebeğim üşümesin diye. )
su ısısını da bebeğimin banyo ısısına ayarladık ben otururken bebeğimi aldım kucağıma eşimde üzerimizden yavaş yavaş su tuttu.(yüzüne gelmedi sadece vücuduna geliyordu.) Bir süre sonra mememi ağzına doğru götürdüm O anki refleksle emmeye başladı.
ki daha önce asla tutmuyordu.
öyle yarım saat emzirmiştim😊 Daha sonra diğer emzirme saatinde de odayı ısıtmıştık orda yine üstümüzü çıkarıp emzirmiştim hemen reddetmesin diye. ikinci güne alışmıştı bana.
Ama sanırım senin bebeğin daha çok süt gelsin de istiyor. bir de şöyle yap bence şırıngayla biraz doyur o çok açlığı geçince emzirmeyi dene?