Gulfem07 Arkadaşlar bugün 10 gün oldu naptiysam meme istemiyor oğlum.Gec emziren var mı acaba?Bana moral olsun vazgeçmeyeyim,sağıp veriyorum günde 2 3 kere 25 cc çıkıyor nasıl çoğalacak ne zaman çoğalacak bilmiyorum hâlâ rengi sapsarı sütün
Busraefe Gulfem07 süt arttırıcı besinler tüketin rezene kimyonlu çayı humananin özelikle çok işe yaradı. Ama emzirmekten vazgeçmeyin ben meme reddi yaşadım 3 günlükken emzik vermiştim tekrar emzirmedim. Çok ağladım ama sürekli memi verdim mama vermedim ağlasa tutmasa hile çabaladım.2 gün böyle geçti zar zor emzirdim. En son 10 saat aç kaldı yinede biberon mama vermedim aldı.boylelikle sorunu aştık.ama inan ben bu süreçte çok vazgeçtim kayınvalidem sağolsun izin vermedi.ben çoktan sağıp verecektim.cok zorlanırsın dedi. İyi ki öyle yapmis. Hem ağladım hem sütümü sağıp döktüm o günler çok zordu
Durum_m Gulfem07 bebek emince daha çok çeker emzirmeyi dene sık sık ve duş al duşta masaj yap göğüslerine. Ayrıca boza iç havuç ye onlar süt kanallarını açar. Eğer alışırsa sağıp vermene, memeni tutmaz hiç çok zorlanırsın. Sağınca ne ile veriyorsun biberon mu
Selvaelyennn Gulfem07 canım sakın bırakma pes etme. Ben neler çektm 15 günden sonra doğru dürüst emmeye başladı benm oğlum. Hep sağdım verdim. İlk 10 gün sarı ve az gelir zaten. Benm oğlum ememedi ğögüs ucu aldık vs baya uğraştk sende uğraş sütünde dinlenmen gerek ve bol su uyku başkada brşey getirmiyor sütü. Sürekli kendi kendine deki sütüm gelicek bebeğime yeticek ve emcek dee. Pskolojik olarak gene etkilidir. Pes etme cnm
Gulfem07 Mislina01 2 saatte bir sağınca çok az geliyor o yüzden 3 4 saatte bir sağıyorum ama cogaltayim deneyeyim 😣çoğalmadıkça emmeyecek çünkü belli çok süt istiyor kilosu 4150 doymuyor
Gulfem07 Busraefe evet 3 saati geçiyor kendini yirtiriyor bu kez dayanamıyorum atlamasına kıpkırmızı kalıyor 🥺çok üzülüyorum humana still içiyorum günlük 2 3 bardak
Gulfem07 Durum_m malesef biberon hastanede kendime gelmem agrilarim derken biberon emzik vermisler ve hic sutum yoktu hastanede.Surekli deniyorum hiç bakmıyor bile çok zorlaniyorum ya delircem gercekten
Gulfem07 Selvaelyennn benimkide ememedi göğüs ucunu alabiliyor ama geceleri birkaç kez mama verip göğsümü dayayıp verdim çekti çıkarttı baya emme refleksi iyi kilosu 4150 olunca iyi çekiyor ama tutmuyor hazır bekliyor.Cok teşekkür ederim 1 ay sonra emen bebeklerde varmış o yüzden vazgeçmemem lazım
Selvaelyennn Gulfem07 ben 15 gün boyunca hep sağdım verdim şırıngayla. Sonrasında baktım sütüm geliyor 100cc den fazla emmeye başladm. Gayetre güzel emdi şükür
Gulfem07 Selvaelyennn şiringayi nasıl ayarlayıp verdiniz çok gidecek diye korkumdan veremedim.Benimkine bol süt olsun da neyle verirsen ver
Selvaelyennn Gulfem07 zaten kesinlike şırıngayla verin biberon vermeyin. Normak şırınga değil. Şeker hastaları insülin iğnesinin şorıngası. Daha ince ve küçük. Mutlaka alın deneyin çok rahat aşırı güzel
Busraefe Gulfem07 canım sabret inan çok zor uykusuzluk yeni doğum yapmışsın psikolojik olarak yipranmissin biliyorum zor ama sabret dayan elbet gecicek böyle düşün. Yanında yardım eden birisi varsa onlar da yardımcı olsun sakinken vermeyi dene göğsünü. Emzik vermemeye calis. Tek başına olunca kolay pes ediyorsun yardım eden birisi olsun mutlaka
Peaceful Gulfem07 ben de yaşadım ve çoğu kişi yaşıyor öncelikle hiç canını sıkma. Emzirme yaparken ara ara süt damlat ki bebek o sütü emerken memeyi de çeksin böylece süt artar. Süt dediğim mama da olabilir sağıp da verebilirsin. Süt yok diye bir şey yok. Öncelikle onu aklından çıkar. Böylesi bir mucize yaratan Mevla o mucizenin rızkını da verir elbet. Sadece bazen biraz çaba gerekiyor. Dereotu. Rezene biberiye zerdeçal zencefil ısırgan otu VS bunları aktardan al birer tatlı kaşığı kaynar suya at iç. Tahin ye. Bol su iç. Ve Facebook emzirme akademisi grubuna katıl onlar yardımcı oluyor
Selvaelyennn Gulfem07 normal tepesine basıyorum akıyor. Önemli değilki ne kdar aktığı çok aksın bebek onu yutar
petitehatunn Gulfem07 o sapsarı süt bebeğin için en önemli olan. o yüzden rengine takılma. sana moral olsun ben bir aylıkken tam emmeye başladı o da Slikon göğüs ucuyla... o yüzden sakın pes etme! Bir de denemediysen slikon göğüs ucu dene
Bellabells Gulfem07 3 gün hastanede kaldık ve bu süreçte memeyi tutmadı bile oğlum.bizde sarılık olur diye mama biberon kullandık.3. Günden sonra memeyi tutmaya başladı ama emmiyordu.çığlık çığlığa ağlıyordu.kaynanam sürekli al emzir diye kucağıma bırakıyordu. Ama benim için emzirme vakitleri işkenceydi.ağlama krizlerine girene kadar emzirmeye çalışıyordum tutmuyordu.oğlum iyice sinirlenince kaynanama veriyordum mama versinler diye.çok sinirli bir bebekti.daha bir günlüktü. Hemşireler mememi tutsun diye zorladıkları ağzına koydukları için memeyi ısırıyordu. Ama emmiyordu.bir hafta uğraştık.hatta sağdığım sütü bile içmiyordu.sadece mama içiyordu.ilk başta sağdığım sütleri içmediği için ziyan olmasın diye mama ile karıştırıp verdik.çok çektirdi bana.anca 13-14 günlüktü doğru düzgün emmeye başladı.Vazgeçme.bir ara ilaç içtiğim için emziremedim.gece kalkıp süt ısıtması işkenceydi. Süt hazır olana kadar ortalığı yıkıyordu
Gulfem07 Bellabells şu an aynısı biziz ta mi tamına aynı çok sinirli oğlum ortalığı yıkıyor 20 dk yarim saat susmadan agliyor mamayı yapması hazırlaması çok zor inşallah benimkide emer 😐
Bellabells Gulfem07 anlıyorum canım.sen sakın pes etme.her yolu dene. Biberon yerine şırınga kullan.Ten teması dene.evet ağlıyorlar ama ağlaya ağlaya mecbur emecek.onun iyiliğini düşünüyorsun sen.