atarepla onefinemom Evet yatak odasında bu şekilde uyuyor ama sadece geceleri. Gündüz için salona bir şey lazım
onefinemom atarepla ya o günlerde zaten dönemez bebek de, farklı bir ana kucağı alabilirsiniz aslında daha düz olan
mercanb atarepla Juno çok az kullanılıyor ya bilmiyorum 40 ı çıktıktan sonra bana çok rahatmış gibi gelmedi güzel bi yer yatağı yapın yatsın bence en güzeli 😀
gamzeci Benim kızım da 2.500 kilo doğdu portatif besigin içine babynest koyduk başka türlü olmadi küçücük tu pusete bile koyamadık uzun bir süre bi süre sonra toparladi reflu yatağında yatırdık onu yerlestirdik besige
_YanakReisinAnnesii atarepla biz çok memnunduk. İçerisine de en alta baby nest üzerine de reflü yatağı koyup kullandık 3-4 ay sonra reflü yatağını aldık içinden.
este atarepla ben doğdundan beri junoda yatıyorum dünya varmış dedim heryere onunla taşıyorum evin içinde, çocuğu sabitleyebildiğin için kafamda rahat çünkü yenidoğanlar eskisi gibi değil dönüyorlar artık.