atarepla Bizim de salonda beşik vardı, derin oldu gece görünmüyordu uyanıp ne yaptığı, ilk 20 gün uzanıp bakmaktan boynumuz ağrıdı. Sonra koltuğun üzerinde reflü yatağında yattı dediğiniz gibi minik yastık tutuyor düşebilir diye hep korktuk. Kendimiz de artık yatağımıza geçmek istiyorduk. Yatağımızda iki yastığın arasında kendi reflü yatağında yatırdık. Çok dikkatli olarak ama, ani bebek ölümünden çok korkuyordum ben. Gece üstüne devrilmeden uyuyalım diye nöbetleşe uyuduk zaten 45 gün. Güzeldi o günler nefesi yakınımızdaydı hemen. 2 buçuk aylıkken anne yanı yatakta reflü yatağında yattı bebeğim. Rahat ettik. Reflü yatağını 5. ayda bıraktık. Şuan 6 aylık kendi anne yanı yatağında uyuyor 🤲🏻