sedac23 esmanr ben sadece pamukla temizliyorum bebeğim kız, ıslak mendil kakayı cıkarmıyor bile. Ama elini yüzğnğ silmeye diye molfix izotonik sukudan memnun kaldım
ada190824 esmanr merhaba benim bebeğimde 20 günlük Molfix izotonik sulu ıslak mendilini kullanıyorum hiç pişik yapmadı. Tavsiye ederim dene bir istersen canım.
Aslihn0707 esmanr bizde çok değiştirdik sok markette 3 lu yenidogann islak mendili var onu denedik en son bir deneyin derim memnun kaldık ondan
MissPhalange esmanr temizleme pamuğu ve su. 10 aylık, hala ıslak mendil kullanmıyorum. Kaka yaptığında da yıkıyorum poposunu