annesininkurabiyesi iki_prensesannesi yemek yerken var maalesef . Teşekkür ederim doktorumda öyle dedi 24 ayı bekleyelim açılma olmazsa dil terapisti dedi
iki_prensesannesi annesininkurabiyesi inşallah açılır zamanla daha iki ayınız var birde mutlaka yaşıtı bebekler ile vakit geçirmesini sağlayın