Cnsahmt annesininkurabiyesi biz şuan 26 aya gireceğiz 1 haftadır biranda açıldı çocuk. Daha önce dediği anne baba aydede al hayvan sesleri taklitleri. Şuan biz kendi aramızda muhabbet etsek bile kelimeleri tekrar ediyor. Zaten bı döneme kadar içinde kayıt edermiş sonra o kayıt ettiklerini biranda çıkarirmis bizimkide öyle oldu. Daha çok komut alması algilamasi önemli olan bunları iyiyse bı şekilde konuşacak.2 hafta önce 6.hastalik geçirdik doktorada dil gelişimi hakkında konuştuk belli başlı şeyleri söylüyor daha tam açılmadı çocuğun dili dedim ondan 1 hafta sonra açıldı
sarisinnanasi annesininkurabiyesi benim kızım da iki yasında . telefon izliyordu yemek yerken . konuşması yoktu kelimeleri azdı. ben tlfn açmadım üç aydır yemek yedirirken ya gün içinde yaşadıklarımızı abarta abarta tepkiler mimiklerimle anlatıyorum ya da bi hikaye uydurup içine kkzımın kelimelerini de katıp yediriyorum heyecanla yiyip bitiriyor. o zamansan beridir de konuşması çok çok ilerledi. çok nadiren şu an kendi videolarını filan izliyor yemek yerken
iki_prensesannesi annesininkurabiyesi 24 aya kadar beklenir eğer kelimede artış olmaz ise dil terapisine yönlendirebilirler annesi . Bol bol kitap okuyun gün içinde yaptığın işlere onuda dahil edip şarkı falan söyleyin açılır inşallah ama ekran hiç olmayacak var mı bilmiyorum yorumlari okumadım ama
annesininkurabiyesi Cnsahmt her şeyi anlar. Renkleri bilir , önünde 10 kart olsun hepsini sorsak gösterir , yetişkin gibi alıcı dili var. Anlamadığı şey yok çok şükür ama kelimesi sayısı 5 . Sizin 22 ayda nasıldı kelimeleri
biroglanannesii1 annesininkurabiyesi Bol bol etkinlik yapın onunla. Kitaplar okuyun her yaptığınızı konuşun puzzle varsa onlarla tekrar yapın yavaş yavaş açılacaktır eminim yapiyorsunuzdur ama arttırın biriktiriyordur şu anda benim doktorum algılama dili güçlüyse korkma demisti ama en iyisi sizde bir doktora sorun.
annesininkurabiyesi biroglanannesii1 yoruma yazdım her şeyi anlar renklileri bilir önümde 10 kart olsun uçak tarak yastık önlük falan sorsak tek tek gösterir maşallah bilmediği şey yok ama kelimeleri dökmüyor . Mesela köpek nasıl ses çıkarır diyorum ağzını oynatıyor sadece ses çıkarmıyor ama önüne 10 hayvan koysam hepsini gösteriyor biliyor
biroglanannesii1 annesininkurabiyesi O zaman çok korkmayın anneyiz endişe ediyoruz ama alıcı dili çok güçlü belli ki zamana bırakın biraz. Siz üstüne düştüğünüze eminseniz endiselenmeyin bazı çocuklar geç konuşur. Burada çok fazla korkutan anne var siz bebeğinizi bilin birde doktora sorun sonrası zamanla gelecek.
annesininkurabiyesi biroglanannesii1 etkinlik kitap okuma çok yapamıyoruz çok hareketli çocuk hareketli oyunları çok seviyor . Ama kinetik kum oyun hamuru boyamaya kadar her şeyi yapıyoruz
biroglanannesii1 annesininkurabiyesi Anladim canım sadece sizinle çok iletişimde olsun beraber oynayın anlatın tek tek ne yaptığınızı
annesininkurabiyesi Tgkaneses biliyorum doktora gidiyoruz zaten 24 ayı bekleyelim dedi olmazsa dil terapistine dedi
annesininkurabiyesi iki_prensesannesi yemek yerken var maalesef . Teşekkür ederim doktorumda öyle dedi 24 ayı bekleyelim açılma olmazsa dil terapisti dedi