tubitttuuubb kaç aylık şu an bebeğiniz? Gerçekten aynı şeyi yaşamışız. Kalkıp sürekli ağlıyordu. Bazıları da kriz derecesinde ağlamaydı. 3 gün önce saat 23:00 civarı bu kriz ağlamasında eşim aç mı ki mama mı versek demesi üzerine mama verdik ve sabah 5 e kadar deliksiz uyudu. 5 te de uyanmadı yine uyurken mama verdim 7.30 da uyandı. Normalde 6 dan daha geç uyandığını görmemişizdir 4 aydır. 2 gün daha bu şekilde denedik mama içtikten sonra uyanmadığını gözlemledik. Hatta mamayı içmeden önce çok hareketli habire dönüp duruyor yatakta içince sabit uyuyor. 3 günlük gözlememiz bu tabi umarım gerçekten bu sebeple uyanıyordur :)