helpp canım yine Türkiye içi sıkıntı değil çok bunalırsan çıkar gidersin ben Amerika da yaşıyorum çok şükür annem her yıl geliyor dogumlarimada geldi ama işte çok uzak ha dediğim de gidip gelemiyoruz 2 çocukla daha da zor eşim yoğun çalışıyor evdeyken bile çocuklar daha çok anneyi istiyor yine istediğim gibi dinlenemiyorum maalesef