Kızlar ilk kızımı annemle büyüttüm 2 yıldır gurbetteyim ben doğudayım ailem batıda 16 günlük bir kızım var annem 2 hafta yanımda durdu ve gitti eşim işe başladı gece çalışıyor kendimi boşlukta gibi hissediyorum arkadaşlarımız var ama hepsi ya tatilde yada bir yerlerde çok üzgünüm sizler nasıl güçlü kalıyorsunuz