Merhaba arkadaşlar, benim kızım 14,5 aylık. Şu an emeklemiyor, yürümüyor, konuşmuyor. Sürekli ilgileniyorum burada takip ettiğim kişilerin yazılarını okuyorum aynı konuyla ilgili, tavsiyelerin hepsini uyguluyorum. Kesinlikle tv izletmiyorum. Telefon vermiyorum. Sürekli konuşuyorum.Kartlar gösteriyorum, kitap okuyorum, nesnelerin isimlerini söylüyorum, tek bir kelime bile konuşmuyor. Oturttuğum yerde kalıyor, yürümesi için teşvik ediyorum ikin elinden tutarak yürüttüğümde koşarcasına hızlı hızlı yürüyor ama tek elini bıraktığımda bile hemen duruyor🙁 Araştırma hastanesinde çocuk doktoruna götürdüm orada testler yapıldı benim verdiğim cevaplar doğrultusunda, şunları yapıyor mu? Bunları yapıyor mu? Sorularını sorarak test sonucunda anormal yazmış 🙁 çocuk doktoru MR istedi. Anestezi ile olması gerekiyor. Anestezi deyince bende bir korktum. Sizlerdede böyle durum yaşayıp, sonrasında neler yaşadınız, çocuğunzda düzelme oldumu.