Poyraz-44 biz detaylı kaç tane doktora gittik yani her çoçuk bir değil gerçekten ismine bakmaması kötü bi durum değil bide çok ismiyle seslendiyseniz ve sadece yüzüne baktıysanız yani bakıyor mu bakmıyotmu diye bi süre sonra ismine asla bakmıyor takmıyor belki o şekilde olmuştur konuşması falan gayet iyi. Bence anne baba dede kelimeleri varsa bile iyi onun dışında bebeğinizi en iyi siz gözlemlersiniz asla kötü düşünmeyin eger ki ekran maruziyeti varsa ondan da kaynklı olabilir benim bebeğim mesela çok güzel oyunlar oynar çok güzel vakit geçirirdik kayınavldeme bırakmak zorunda kalmıştım o baktı telefona tv alıştırmış benim bebeğim evde tv ne olduğunu bilmiyordu ama oraya gidelim aglıyor sürekli tv gösteriyor telefonu alıyor eline baba baba diye aglıyor ali babanın çif ligi’ni açınca susuyor ama asla oyun oynamıyor bizimle çok muhattap olmuyor donuk kendi halinde bi çoçuk oldu tv kestim kayınavldeme gitmedim uyardıgım halde aynılsrdı yabi ben mecburiyet likten bırakmıştım artık bıtakmadım hiç anneme bıraktım o kadar düzeldi ki yani p bir haftalık sürec çoçugumu nasıl etkiledi size anlatamam sürekli parka gittim günlük mutlaka çıkarız ordaki çocukları izler gözlemler hep anlatırım orda ne olduğunu ne o susar ne de ben onun dışında gezilecek yerleri hep gezeriz eşimin izni çok zor hep çalışıyor ben bebeğimle hep gezerim sürekli gezdiğim yerde anlatırım neler olduğunu markete gittiğimde dahi ne aldığımı hep konuşurum evimde de öyle yemek yaparken iş yaprken bak ben bunu yapıyorum hadi sende yardım hep konuşurum onun çok etkisini olduğunu düşünüyorum bebeğim çok konuşkan hep o da benimle konuşur sürekli burnunu kulagjnı gözünü ayagını bunları falan hepsini biliyor evdeki çogu eşyayı biliyor hep öğretmeye çalıştım ama ismine bakmıyor bebeğim şuanda da bakmıyor doktor gelişimine baktı. Çok güzel dedi ama bakmıyor ismine tek ismi ile otizim olmaz bide zaten otizimli. Çoçuklar el hareketleri çok oluyor kendi halinde oyun oynarksr sizinle oyun oynamaz ortama çok girmez eğer ki bunların hepsi varsa bebce bi gzölemeyin ona göre uzman bi gelişimciye gidin eğer bunlar yoksa bebeğiniz gayet saglıkldıır içinizde bir süphe varsa gidin rahatlayın bence ama kötü düşünmeyin otizm çok fazla artı herşeyden korkak olduk anneler olarak bebeğimiz sağlıklıysa bile bir hareketinden başka bişey çıkartır olduk bence hep şüpheci korkardım ama artık bırkarım b bebeğimle o anı yaşıyorum herşey Allah’tan yaşarsak da kaderimize yani