haticegktgkdr 22 aylık ama 9 aydan beri otizim riskimiz var . Pedegoga ve çözgere gidiyoruz 3 ayda bir . Konuşma ,cümle.kurma , göz teması herşey var . Şimdi nasıl risk verildi diyeceksiniz ( Geç yürüme, geç emekleme , korku ,sallanma ,geri geri yürüme,tehlikeyi bilmeme , aşırı hareketlilik , kimsenin dokunmasına izin vermeme ,opturmeme,sosyallesmeme ,kendi başına oyun oynama ,hayali oyun kuramama , gürültüden rahatsız olunca kulakları kapatma ,kendi etrafinda dönme gibi gibi daha çok şey var . Zaten ekran hiç olmadı benim premature bebeğim buna bağlı olduğunu düşünüyorlar herhangi bir rapor için test yapılmadı 2 yaşına basması bekleniyor