gurbetcimami mondecaidensecmeler ha anladım geçmiş olsun ☺️o zaman bence daha fazla alma benim oğlumda denemediğim bez kalmadı pampers bile sızdırdı bide kilolu olduğu için bezler çok çabuk küçüldü
mondecaidensecmeler gurbetcimami maşallah diyelim🧿 o zaman eşim de başımın etini yedi kaç numara almamız daha gerekiyor? Kaç tane kullanılıyor sor diye bende almim diyorum da iki tane daha 1 ve2 numara alalım diyor
heygorl İlla da alacağım diyorsanız en uzun 4,5 kullanılıyor diğerleri bebeğin kilosuna göre değişiyor. Benim oğlan küçük doğdu erken doğdu 1 ler büyük geldi sonra aşırı tombşkleşti bir anda 2,3,4 büyüttük mesela
hry410_ Elinizdeki yeter bence stok yapmayın bazı bezler tasma pişik vb yapiyo elinizdeki markayı denediniz memnun kaldınız o zaman yaparsınız büyük numaraları
aybarstonunannesi mondecaidensecmeler ben 200 lü almıştım 1 ve 2 numaradan ve hepsi bitti elimde kalma durumu olmadı kilosuna göre alırsınız zaten şıanlık elinizdekilerde yeterli
peraninnannesi mondecaidensecmeler bence fazla almayın pişik yapabilir bebeğiniz cildine olmayabilir sızdırabilir. Az alıp deneyin memnun kalırsanız devam edersiniz ben öyle yaptım iyiki yapmışım. Sleepy le başladım pişik yaptı prima aldım sızdırdı molfixte bitirdik 😂