g_tm59 bu kızcağızın nerede, nasıl katledildiğini tüm aile, tüm köy daha ilk günden beri biliyordu. Hepsi sustu. Hepsi bu çocuğun katilidir benim gözümde.
Küçücük bir köy, hane sayısı az, herkes birbirini tanıyor. O kız o kursa sadece o gün gitmedi, bilmediği yol değil, hergün “tek başına” gidip geldiği yolda, o gün mü kaybolacağı tuttu?
O köydeki tüm çocuklara boşuna psikolojik destek sağlanmadı. Boşuna küçücük köyde herkes evine kamera taktırmadı.
Söylenecek çok şey var ama benim küfürden, beladan başka bir şey çıkmayacak ağzımdan.