gamze08 Bilemedim canım sıcakta falan mı brklettiniz bende oğlumu zor kestim mamadan bak pis olmuş tadı kötü bendekinsüt daha güzel diyerek birde geceleri hiç mama vermedim 4. Ayından sonra gündüz de bi öğle uykusuna yatarken bide gece uykusuna yatarken azaltarak azaltarak bıraktık şükür şimdi beni bıraktırmaya çalışıyorum ama bu ara da hasta bi emiyo diye kıyamıyorum