Kızlar bebeğime aptamil mama veriyorum bi kaç gündür yedikten sonra kusuyo beslenme arasında gazını alıyorum ardından kusuyo doktora götürücem acaba reflüsü mü var derken aklıma geldi dedim acaba mama mı bozuldu malum havalar sıcak. Bir kokladım ki bildiğin ölü balık kokuyo mama. Hemen çöpe attım yedek vardı evde onu açtım sanki o da kokuyo geliyo bana. Bir sürü de şikayet var bununla alakalı. Bu akşam mecbur vermek zorundayım bebeğe bişey olucak diye aklım çıkıyo. Benzer Bi durum yaşayan var mı yada diğer mamalarda böyle bişeyle karşılaşan oldu mu?