Hanabii anne36 hiçbir sıkıntısı yok. Alttan iki dişi var. Üstten beş diş kabarmış çıktı çıkacak ama ona sıkıntı yapmıyor anlayabiliyorum çünkü
anne36 Hanabii bizimde aynı şekilde hatta ilk zamanlarda diş diye düşünüp ağrı kesici verdim ama yok yine devam etti
3kedili2bebekli anne36 hayır 6 aydan sonra bebekler gece beslenmesine ihtiyaç duymazlar alışkanlık uyanmasıdır o gece beslenmesi gündüz düzenini, iştahını, büyümesini bile bozan bir şey malesef