anne36 bu hafta geceyi bırakmayı deneyeceğim benim bebeklerim ikiz yanımda biri olmadan yapamam eşim de çok yoğun çalışıyor sabah 8 de gidip 12 de geliyor onu beklesem işlerin hafiflemesini zaman geciyor iyice alisirlar diye korkudan anneme dedim gelsin deneyeceğim ben birini ikna edip geri uykuya döndürmeye calisirken diğeri uyanırsa annem oyalayacak gibi bir döngü deneyecegim su vermek, mamayi az koymak, milim düşürmek gibi bilinen her yöntemi denedim ama ise yaramadı bakalım nasıl olacak