MinnakEgem anneeyimbenanne daha geçen ay sattım kullanmıyordum onun yerine 10gr ajda bilezik geldi onu takıyorım en azından
churchil Kuzucukumsu kolyesini takmıyodum zaten hiç, arada bilekliği takıyodum şimdi ajda alınca onu sürekli takıyorum daha iyi oldu sanki 🫠
Esoz1110 anneeyimbenanne Ben set gibi aldırmadım çeyrekli bileklik zincirli olanlardan zincire cumhuriyet altın takılı yapıyorlar ya kolyesi öyle birde küpe
Susamveannesi aliaras_2022 evet evet ince değildi ama 14 ayar mı neymiş tam bende bilmiyorum alırken pahalı satarken öldüm fiyatına gitti
barlasmom55 anneeyimbenanne eşim tek taş almıştı. Ben düğünde baget pırlanta istemiştim hepsini takıyorum
cokbilmismom anneeyimbenanne ben satıp kendime iki Ajda bilezik almıştım 😂 niye satılmasın ki takmıyorsanız da bir köşede durmasından iyidir
anneeyimbenanne cokbilmismom çok mantıklı düğünden düğüne takıyorum zaten bu takılmak için üretilmiş bir şey değerine bakılmaz bencede ☺️