anneeyimbenanne Kızlar merhaba. Düğünümde set taktılar geçen koptu ve çok klasik düğün harici takamıyoeum sizce satıp hem şık hem günlük bir şey alsam mı kopmuşken ?? Çok da değer kaybediyormuş.. siz olsanız ne yaparsınız ??
churchil anneeyimbenanne ben set olarak günlük toplu bi model almıştım 3 sene sonra onu verip üstüne de ekleyip ajda aldım 😂
Gul-42 anneeyimbenanne sattım cunku ıstedıgım alınmadı kibar ıstedım esımın annesı tutturdu gosterız dıye oyle aldı bende sonradan sattım
Kimyageranne123 anneeyimbenanne yani nasıl bir model bilemiyorum ama yarı yarıya nerdeyse zarar edersiniz hele de taşlı bir modelse çok ucuza bozarlar (kuyumcu geliniyim😂)
Susamveannesi anneeyimbenanne düğünümde takılan seti hiç kullanmadım desem yeridir öylece duruyordu bende sattım baget yüzük aldım bir tane çeyrek bir tanede gram alabildim
anneeyimbenanne Kimyageranne123 aslıda güzel ama taşlı bi model evet 😀 yaa rica etsem sorsanız böyle bakla bakla derler ek yerleri onu yaptırsam yine aynı yerden düşer mi ??
Kimyageranne123 anneeyimbenanne modelin resmini ve sorunlu olan kısmını atarsanız sorabilirim kayinpederime
_Goktugunannesi__ anneeyimbenanne Srt veya fantazi tarzı takımlarda yarı yarıya gidiyor canım üzerine eklemen gerekir koy dursun kenarda kötü gün dostu yatırım😂🤭
anneeyimbenanne _Goktugunannesi__ evet canım gidecek ama takı sonuçta yatırım için düşünmüyorum ben talabileceim şey almak daha mantıklı gibi
Minaa66 anneeyimbenanne satarim degistiririm ama gunluk biseyler le degil ozel gune kaldirdim gunluk biseyler almak icinde kullanmadigim yuzugumu kunyemi sattim
OncedenGurme anneeyimbenanne çok zarar ediyor. İstediğim başka modeli alırdım, onu da tamir ettirirdim. Düğünden düğüne de olsa kullanılıyor
Esoz1110 anneeyimbenanne Ben set gibi aldırmadım çeyrekli bileklik zincirli olanlardan zincire cumhuriyet altın takılı yapıyorlar ya kolyesi öyle birde küpe