nutell yıllarca babam yaşadı bu durumu😟 sofrada yemek yerken bile ben iyi değilim nefes alamıyorum diyerek hemen kendini dışarıya atardı dolaşıp gelirdi ya da acilde sakinleştirici vurunup gelirdi,kimi zaman banyo bile yapamazdı kapalı alan diye,gece uykusundan uyanırdı korkuyla ölüyorum diye ki aslında hiç bir şey yok ilaç kullandı yıllarca şu an iyi ama kendi kendine yendi bu illet hastalığı. Çok zor bir durum gerçekten panik atak rahatsızlığı umarım sizde iyi olursunuz🙏