shrhyt o kadar haklsmz ki ama hayatmz sadece cocuk degil her konuda boyle degil ki mesela birinde bi tabak takimi goruyoruz aaa cok guzelms benmkiler eskidi degiseym yok o fincan takmi bide sunu diyorus ay cok demode aman herkes de ondan var baskasi olsn diyoruz insan olarak doyumsuzuz ama cocuk konusunda da her kafadan bi ses cikio mesela birinin cocugu erken apalar erken yurur ama konusmasi gecikir digeri 1 yasinda konusmaya baslar gec yurur yani fazlaca evham yapip kendimizi yoruyoruz mesela bnm oglum yaşını 1 ay gecri yurudu bnm arkadasmn oglu bnm oglmdan bi gun sonra dogmustu o 11 aylik yurudu bnm icimw dert oldu bnm oglum yuruyemio nasl olr filan diye yopratmm smdi 15 aylik cok da guzel yurjyor ki kendim 18 aylik yurumusum etten kilodan annem sana cekmemis ne evhamlanin diodu hep cudden kimisi 1 yasinda tuvalet ogretir ya zamani gelsin cocuklar sinyaller verecek bi yerde artk herseyi ogrenmis olavak abartiyoruz ya