alin12_ churchill grip virusten olur.üşüyünce grip olmaz.zibin giydirip kundak yapinca usumez ki.. 🙈cam acik mi kaliyor sabaha kadar.ceyran da kalmasin yeter 😊doktora goturdunuz mu bu ara yine felaket salgin var malesef 😔🌺
churchill alin12_ yani tam olarak grip mi bilmem ama burnu akiyo iste simdilik onun oldugu odada hic cam acik birakmiyoruz henuz doktora goturmedim 1 gundur boyle huzursuzlugu henuz yok ama salgina da yakalanmiş olabiliriz son zamanlarda cok doktora gidiyoruz cunku
gulyuzlu vaveyla__ bir aylık bebegim ince uzun kollu ve alt ince pijama giydiriyorum ve ince müslin kundak yapıyorum bebekler üşürmüş geceleri ne olur ne olmaz elleri ayakları buz oluyo açık olunca ayrıca..
Milkmama vaveyla__ çıtçıtlı body üzerine sort ve kısa kollu tişört giydirip yaptırabilirsiniz üstüne başka bir şey örtmeden
irem1 vaveyla__ donarak uyuyo valla ince uzun bi şey de giydirsem terliyo. Sabaha karşı serin oluyo örtüyorum hemen açıyo
alin12_ churchill cok gecmis olsun 🙏benim bebegim de 35 gunlukken RSv virusune yakalanmisti.yenidogan oldugu icin cok zor oluyor.kuru oksuruk vardi benim bebegimde 😔gicik tarzi.ates falan yok dimi ? insallah hemen duzelir bebeğiniz 🌺
atlasinem örtsem ne fayda müslin 5 dakika üstünde dursa şükür😅 hiç sevmiyo üstünü örtünmeyi biz köyde olduğumuzdan biraz soğuk ev eşofman takımıyla yatırıyorum aslında vücudu soğuk değil ama bana gece üşür gibi geliyor her gördüğümde ben örtüyorum o açıyo🤷♀️
churchill alin12_ ayy cok gecmis olsun bebekler hasta olunca zor valla yok Allah a sukur sadece burun akıntısı uzun giydirip sicak tutarak gecirmeye calisiyorum ama ben hasta olucam boğazım agriyo midem bulaniyo atesim yok ama hic iyi hissetmiyorum
maitea Sortlu kısa kollu tulum giydiriyorum ben ama içinde bady oluyor.cam yada klima acık oluyor. Hava 26/28 oluyor. Örtü zaten uyandırıyor ve tehlikeli
SuMisalii vaveyla__ uzun kollu ince bir tulum giydiriyorum çünkü üzerini çok açıyor öyle deneyebilirsiniz.
Deletedmom_121 vaveyla__ çok sıcak örtmüyorum zıbınla yatıyor terliyor oda derecesine göre ayarlıyorum bugün bi tık serindi camı kapatıp ince pijama giydik
dreamila Örtmem örtmemde durmaz şimdi sıcak hala cam açık malum yarım kol zıbınla yatıyor yazın şimdi zıbın üzerıne bol şort kapri boy gıyıyor 1 ay sonra ınce tulum ınce pjama sonra 1 tog cıvarı açıkçası ben kendım üşüyorsam ona göre davranıyorum
Bebekazra vaveyla__ üzerini örttürmüyor çok dönüyor zaten ister istemez açılıyor incecik giydiriyorum İstanbul geceleri serin oluyor artık henüz ince uyku tulumları ya geçmedim izin verirse incecik bir müslin atıyorum sadece karnına. Ama kafası su içinde bebeklerde bu durum çok normal doktorumuz söylemişti kendisininde bebeği var ve ayni şeyi söylüyor kafası çok terliyor ama bu durum bebeklerde beklenen bişeymiş