vaveyla__ Benimki üstünü örtmeyi hiç sevmiyor gece bile örtsem farkediyor ayaklarıyla itiyo 9 aylık , bende uzun giydiriyorum kışın da togg tulumlardan giydiriyorum 🧐 Evim teras yüksek olduğu için cam açık olunca esiyor sabaha karşı soğuk oluyo zaten camını kapatıyorum ama yine de üşüyor , temmuz sıcağında zıbınla yatırıyordum sma şuan soğudu havalar