demmm prenses_annesiiii benim oğlum 16 ekim 2019 da doğdu seneye anaokulu na vereceğim çok erken bu yıl anaokulu normal de bu sene gitmesi gerekiyor ama çok küçük daha
OptimusPrime prenses_annesiiii Seneye Ekim ayına zorunlu değil. Eylül ve öncesi zorunlu çıkıyor. Seneye tekrar anasınıfına gidebilir. Bence ne kadar büyük o kadar iyi birinci sınıf için. ☺️
feyzaoguz Bende kesinlikle büyük gitmesinden yanayım.sonıfın en küçüğü olmasındansa en büyüğü olması daha iyi.Çünkü ilk 2 yıl çok hissedilmesede 3 ve. 4.sınıflarda akran zorbalığı yaşama ihtimali oluyor.Bizim anaokulundaki psikoloğumuzda çocuk ilk etapta ders anlamında yapabilir gibi gözüküyor hatta diğerlerinden daha bile iyi yapıyor (özellikle matematik için) ama sonra 4.sınıfa geldiğinde küçüklüğün vermiş olduğu algılama yeteneğiyle istemeden geriliyor.Sonrasında da toparlamak zor oluyor bırakın 1 yıl geç gitsin demişti o yüzden bende geç vericem.Ayrıca çevremde erken gönderen herkes çok pişman
OncedenGurme Aslimm aslında mecburi. Ama fiziksel olarak küçükse, öğretmeni de anasınıfında kalmasını önerirse çocuk doktorundan ilkokula hazır olmadığına dair rapor alarak erteleyebilirsiniz. Bu rapor ram raporu değildir, eğitim hayatını etkilemez
Birdunyabircennetannesi prenses_annesiiii Ayından itibaren zorunlu 1. Sınıf Doldurmadıysa bekleyin anasınıfına verin bence
Aslimm OncedenGurme öyle mi ? Ben 7 yaşında vermeyi istiyorum oysa. Kendisi gelişim olarak hazır ama ben biraz daha büyüsün istiyorum
OncedenGurme Aslimm eğer hazırbulunuşluğu varsa ve seneye gelişim olarak diğerlerinden önde olursa sıkılır ama. Hazır diyorsanız gönderin derim
Aslimm OncedenGurme bu durumda mecbur öyle yapacağim. İki senedir yani bu sene ile beraber iki sene diyabete bağlı kuran kursuna gidiyor olacak , anasınıfı tecrübesi olmayacak yani. Ama gerek evde gerekse kursta etkinlikler yapıyor. Umarım bu sorun olmaz