Çok iyi düşünülmesi gereken bir konu.Cocuga da bağlı fiziken ve ruhen hazir mi?Ben bir egitimci olarak tecrubelerime dayanarak küçük gonderilmesindense büyük gönderilmesinden yanayım.Okuma yazma bir şekilde öğreniliyor emin olun ama kaslari henüz cok iyi gelismemis çocuklar cok cabuk yoruluyorlar ve matematiği algilama becerilerinde bazen problem yasanabiliyor.Karar size ait gönderirseniz sinifin küçüğü olacak ve bir önceki yıl erteleten çocuklarla aralarında tam bir yaş olacak.Kimi erken gönderen iyi ki diyor kimisi ben ne yaptım?Karar sizin…