SemaKa tabiki vereyim.
(Olculer tamamen goz karari)
1 rende sogan, 1 yumurta, kiyma, ince bulgur ( ekmek kirintisi yerine kullaniyorum) tuz ve karabiber, bunlarin tamamini iyice yoguruyorum ve 15 dakika dinlendiriyorum. Dinlendirmeniz cok onemli. Orta yumusaklikta bir kofte olmasi lazim.
Kucuk kucuk yuvarlayip, unda salliyorum.
Kaynayan suya tuz ekleyip kofteleri atiyorum.
Kofteler pisince, 1 yumurta, 1 limonun suyu, 2 kasik un, 1 çk yogurt ile terbiye tapip ekliyorum.
En son tuz atiyorum.
Bu tarifle hic kofte yemeyen kizim orta buyuklukte olan koftelerden gunde 2 ogunde toplam 18-20 tane kofte iyiyor. Suyu da cok lezzetli oluyor. Umarim denersiniz 😇