BENOYLEUYGUNGORDUMM Esoz1110 günde 2 öğün yiyorum sabah akşam. Birde tatlı binde bir canım ister. Abur cubur evime sokmam
Sermec27 Esoz1110 şekerim çıkmıştı 12 kilo kadar aldım çıkmasaydi 20 alırdım bence çok iştahım vardı 😁
ZeydsMom EypMom aa ondanmiymiss. Bu sabah tarttim kendimi uzun zamandir bakmamisdim baya kilom gitmis. Ben de tarti bozulmusdur dedim esimi bekliyordum o da bi ciksin 🤣
EypMom ZeydsMom benim oğlan 5 dk oturmaz sürekli arkasında gezerim ben ondandır diyorum başka değişen yok çünkü aynı yerim içerim
BENOYLEUYGUNGORDUMM Esoz1110 tatlıyla hiçbir zaman aram olmadı. Bir de sabahları uyandığım da yarım limonu bir bardak suya sıkıp içiyorum. Alışkanlık edindim öyle
nslhnak Esoz1110 doğum yapalı 3 ay oldu. 69 ile hamile kaldım 85 ile Doğuma girdim. Şuan 72 kiloyum hiçte birşey yapmadım vermesemde olur
Esoz1110 onefinemom ayy kıyamam ya aynı ben ama ben hızlı yiyorum aceleden doyduğumu hissetmiyorum🤦🏽♀️
ilknur_3563 Esoz1110 84′le hamile kalıp 93′le doğuma girdim kirkim çıkmadan 85 oldum kızım bu ayin 10 da 2 aylik olacak ve ben 85 86 arası gidip geliyorum devamı yok😂