Gece 02.57 den buyana ayakta ve sadce susmadan soluksuz ağlıyor komşular bana gelmekten bıktı çocuğu ilk zaman bişey yapıyorum saniyolardi resmen halime acayip geliyorlar . Mama veriyorum meme veriyorum fitil atıyorum vermedigmiz gaz damlası masaj yağı vs kalmadı banyo yaptırıp uyur sandığımız her gün malesef uykusu 5 dkka surmuyor. Gündüz uykusu hiçbir şekilde yok ben hayatımın en büyük sınavını veriyorum . Kaka asla kendiliğinden yapmıyor mutlaka fitille yapıyor. Floroskobi çekilecek sıra bekliyoruz bişey yoktur inşallah ama koliğin tillasini en büyüğünu yaşadığıma eminim . Gurbette tek başıma çok zor .. daha 51 günlüğüz . İster istemez bagrip cagriyorum vicdan azabından geberiyorum sonrasında da ama bittim psikolojikmen. Ne zor şeyler bunlar ya