TulayGeriDon Deneyimlerinizi yazar mısınız? Ne zaman tamamen bitti? Ne zaman rahat ettiniz? Veya büyüyünce yine huysuzluklari devam etti mi?
evanur22 TulayGeriDon 6 gün sonra 7 aylık olacak kızım gaz sorunum bitti ama huysuzluk devam😂Salı günü 6.ay aşısı oldu huyu değişti sürekli huzursuz uyumak istemiyor.
Aysenur3440 TulayGeriDon 2. kızım kolikti berbat 2 sene gecirdik iki yaşından sonra rahatladı şuan 3 yaşında ama yaşıtlarına göre hala çok huysuz ve aglayan bebek
lazzz61 TulayGeriDon valla rahat etme diye bişey yok kuzum annelik te bende kolik bebek annesiyim 8 aylık olucak hala huysuz
Sevah TulayGeriDon 2. Ay başında rahatladık çok şükür daha iyiyiz gaz sancısı azaldı kendisi pırtlıyor 😄
TulayGeriDon evanur22 ya biz 4bucuk ayligiz. 4. ayda kolik gerileyecek hersey yoluna girecek hayalindeyken üstüne birde 4. ay atağı gümbür gümbür geldi. Çok fenalardayım. Hani büyüdükçe huysuzlugu gidecek bitecek hayali falan kurayım diyordum. O da yalan oldu herhalde 😫
evanur22 TulayGeriDon 4.ay bizimde çok fena geçmişti.5.ayda biraz sakinleşti ama tekrar başladı.Canı sağolsun Allah o sabrı veriyor 🌸
cnuryasar Kızım18. Gün kolik başladı 2.5 aylıkken bitti şükür allahım her gün ne çektim bir ben bir allah bir de eşimle annem bilir. Tabi şuan 4.5 aylık maşallah çok güleç uykusu varsa ya da açsa mızmızlanıyor. Bir de kucağı çok seviyor ❤ tabi bebekten bebeğe değişiyor sanırım. Kullanmadığımız damla masaj artık dua ne varsa yapıyorduk bir tek arabayla gezince susuyordu motor sesi bile yetiyordu arabanın kontağı açilinca. Valla sabah 5.30 da da gezdiğimizi. Biliriz eşimle gece 2 de de. ama geçiyoe. Sonrası çok güzel ❤
TulayGeriDon cnuryasar ayy maşallah maşallah böyle okuyunca inancım geliyor düzelecek diye motive ediyorum kendimi🥰
KolikBebekSahibi Ben ben ben 38 günlügüüz imanim gevredi hayattan bıktım cözümü yıkamakta buldum kriz tuttugu anda yıkıyorum yatırıyoruz banyonun yorgunluga uyuyakalıyor
TulayGeriDon KolikBebekSahibi 4 aylik olunca falan düzelecek diyorlar ama bilmiyorum biz 4 buçuk ayligiz hala ayni
gerran 3 ay 6 günlük. Usandım, hayattan soğudum. 3. Ayda azalıyor dediler, 3 gün sustu yine başladı. Sanırım hiç bitmeyecek. Sabrım kalmadı artık.
TulayGeriDon milletsanakanalizemiolacak 😁😁😁hakikaten öyle ya😁 milletsanakanalizemiolacak kızım senin benim neyimize gezme. Cuma günü gorumceme gittim. Yesilovadan eve 3 saatte geldim. Otobüsten indirdiler bizi😁😁😁😁adliyenin oradan eve yürüyerek geldim. 1 elimde bebek arabası 1 elimde Aden yürüye yürüye geldim. Akşam engin neyin var diyor😁😁neyim yok psikolojim yok kalmadı bitti bana bulaşma dedim 😁😁😁gıkını çıkarmadı 😁
milletsanakanalizemiolacak @TulayGeriDon kanka 40 yılın başı dısarı çıktık burnumuzdan geldi boğa burcları böyle huysuz aksimi ya ben burcunaa bağlıyorum artık çünkü babasıda bende ablasıda çok uslu bebeklerdik yani
milletsanakanalizemiolacak TulayGeriDon ahahahaahahahahahahahaahahahahahaha kızım adliyeden smyrnaya kadar nasıl yürüdün taksiye filan binseydin adliyenin ordan. Azra bizim bebekleri buluşturalım kasımda ara tatil olursa gelmeyi düsünüyorum hani deli deliyi görünce sopasını saklarmış ya bakalım belki iki deli birbirini görünce düzelir
milletsanakanalizemiolacak Sevah sen ne mübarek insansın yahu benimkinin koliği bitti dedim gerçekten de bitti ama huysuzluk kaldı illa aymı saatte yalandan da olsa ağlayacak