GemlikZeytini AselBebekveAnnesi kaynanamda balık aynı bu şekilde çok ağlar. Kendine kızar hatta neden ağlıyorum yeter diye😄 kötü yanı çok takıntılı ve çökmüş olması kendini çok yıpratıyor
Lunaaaaa Deletedmom_1111 kesinlikle katılıyorum, oğlum daha 1,5 yaşında biri ona vursun o an hiç Bişiy yapmıyor boş anını bekliyip bi anda gidip intikamını alıyor, biraz sinsi olduğunu düşünüyorum 😂
Aselinannesi0655 AselBebekveAnnesi benim kızım da aynı az gözüm sulansa anne neden aglıyosun lütfen aglama derken kendi aglamaya başlar. 4 mart dogumlu
sencokbiliyon AselBebekveAnnesi Yaaa kurban olurum 🫠 Benim kızım da balık burcu. Henüz 6 aylık. Karşısına geçip dudak büzünce o da hemen dudağını büzüyor. Eşim bunu çok yapıyor hoşuna gidiyor çünkü ama ben dayanamıyorum kızıyorum. Demek ki benim miniğim de hassas olacak 🥹