Balık burcu… Başka bisey dememe gerek yok sanırım 😂 O kadar çabuk biseylere üzülür ve ağlar ki size anlatamam. Mutfaktaydim ağlayışına koştum bi baktim çizgi film izliyor orda kedi hasta olmus diye ağlıyor başka bi gün kopek kılığına girmiş bi maskeli adam ayağında ayakkabıları yok diye üzülmüş gibi yapıyor benimki hüngür hüngür buna ağlıyor geçenlerde babasını sarılmadan işe göndermiş diye ağladı ben bazen biseye uzulmus gibi yaparim hemen annecim neden üzüldün diye bütün gün sorar en son annem üzülmüş der ağlar bunun gibi bir çok örnek verebilirim 😂 Ah benim güzel kızım ya seni ilerde çok uzerler yavrum bu vicdanınla 🥺 Ve bu bebe daha 2 bucuk yaşında