ozg666_ rica ederim nedemek :) keşke bir faydam olsada içindeki kuşkuyu alıp atabilsem.. Bende 36 haftalık doğum yaptım, ben kızımın baş çevresini örnek veriyorum 4 aylıksa 3 aylık değere bakıyordum. Çok zorlu günlerdi rabbimin izniyle hiç birşeyi yoktu kafa küçüklüğü ile alakalı(mikrosefali) dediğim gibi değerler içerisinde siniz ve düzenli büyüme var, e bıngıldakta açık rabbimin izniyle hiç kuşkulanmayın, dr. Gidin emin olun ve rahatlayın inşallah ❤️