Lansinoh aldım ben tekli olandan gayet güzel.İkili alısanız daha çabuk sağım yaparsınız.Hem biberonu da güzel.Bir de bir arkadasım ikisini aynı anda sağarsan ya da birini sagarken diğerini de bebeği emzirirsen vücut ikiz bebeğin var gibi düşünüp daha çok süt üretiyormuş.Hiç yapmadım ben ama bunu duyunca acaba tekli değil de ikili alsamıydım demiştin😅